Om oss

Kontorsspecialisten - för en bättre arbetsdag!

Vi hjälper Dig lyckas bättre på jobbet!

Med våra unika artiklar blir Du mer effektiv och strukturerad i ditt dagliga arbete. Vår målsättning är att vara den självklara leverantören av kompletterande kontorsartiklar. Vi kan erbjuda rätt artikel för varje arbetsuppgift tack vare ett noga utvalt utbud av artiklar för t ex hantering och förvaring, sortering och märkning samt rengöring av arbetsplatser och konferensmiljöer.
Välkommen att kontakta oss för ett besök på din arbetsplats från någon av våra duktiga konsulenter!
100% TRYGG KUND GARANTI

100% TRYGG KUND GARANTI

Besök av våra konsulenter är alltid helt utan förpliktelser eller köpkrav.

Vår generösa TRYGG KUND GARANTI  innebär 7 dagars full returrätt * och pengarna tillbaka samt hela 60 dagars full bytesrätt * mot andra artiklar ur vårt sortiment för samma värde **.

* räknas från datum för mottagandet av varorna. Gäller ej specialbeställningar (artiklar märkta med ”S” på ordersedel), rea eller andra kampanjpriser.
** avser ordinarie priser. 

Vid retur ska kund alltid kontakta oss innan för att få ett returnummer! Returer som saknar returnummer accepteras ej. Returfrakt ska ombesörjas och bekostas av kunden och levereras till vår adress med angivet returnummer. Leverans till utlämningsställe, ombud eller terminal accepteras ej. Om kunden inte kan skicka godkänd retur enligt ovan erbjuder vi oss att ordna returfrakten till en fast kostnad om 425 kr + moms. Vår behandling av returärenden kan ta upp till tio (10) arbetsdagar.

Besöket av Kontorsspecialisten fick oss att inse hur vi kunde arbeta smartare och spara massa tid med hjälp av en av deras artiklar. 

— Sofia, administratör
Sök